Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 08:08 0 kommentarer
Hej Åkerboare!
Det närmar sig Sommarlovshoppning med både KM och första delen i Allroundryttarcupen den 4/7.
Vi behöver fortfarande bli några fler funktionärer.
Vi saknar 2 tidtagare och en protokollförare till domartornet, samt personal på hoppbanan.
Det finns även möjlighet att vara parkeringsvakt eller hjälpa till i cafeterian!
Kan du hjälpa till? Maila akerbo.rks@gmail.com
Dagen innan (fredag 3/7) bygger vi hoppbana och önskar hjälp! Start klockan 17!
Hoppas vi ses och att ni är med och tävlar om titeln som klubbmästare!
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies